Jag och sport asså

Kom nyss hem från skolan.. Skulle egentligen ha slutat för en halvtimma sen, men vi hade håltimma på sista lektionen.. Dock bara halva klassen för de andra har träslöjd. Men efter skolan så drog jag och johanna till handen och gjorde typ ingenting haha. Idag har jag iaf inte haft tur kan jag ju säga.
Speciellt inte på jumpan. Vi körde vollyboll (som vanligt -.-) och då fick jag bollen på nåt konstigt sätt så hela min tumme åkte bak, så nu sitter jag här med bandage runt handen och kollar på FPIBA (Fresh pince in Bell Air.)
Men nu måste jag skölja håret för ska hem till Yasmin sen. Ska dock inte sova där. Måste hem och äta för det är jag som har beställt mat idag :) Tork med potatis typ. Lecker lecker lecker!
Men nu ska jag duscha.. Bloggar kanske innan jag drar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0