Pluugga

Idag slutade jag skolan runt två, så jag åkte hem och skulle plugga men jag hamnade franför datorn och TV:n istället hhaha. Men jag måste plugga för om jag inte har pluggat innan Kicki kommer hem så får jag dataförbud haha. Men det är ganska bra regel, I think... För då får man ju läxorna gjorda...ska göra en självvärmande ansiktsmask ocks. Eller ja jag ska inte göra en, men jag ska ta en.. Ja ni fattar.. Men nu ska jag pluuugga! Har asmkt att göra.


Engelska, HK, Matte, Fysik, Tyska. Åh!!! Fuck läxor! Fuck skolan!!

Kommentarer
Postat av: Lisa


du glömde svenskan:/

2010-01-16 - 23:38:36
Postat av: daNNi svarar xD


vAD HAR VI I SVENSKAN :-O

2010-01-17 - 01:42:08 / http://humanoids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0