Sorry!

Sorry att jag inte har bloggat igår men jag var inte hemma. Först så var jag i skolan och det var inte så hemst som jag trodde, men till lunchen kom! Då sätter sig jag och Josefin vid ett bord i Aulan men nej då ska alla tvåor komma och bah
De: vi har bestämmda platser!
Jag: Och? Det finns 7 andra lediga bord.
De: Och vi har bestämmda platser!!!
Jag: Och? Ser det ut som om jag bryr mig eller? Sitt vid nåt annat bord!
De: Jag kanske ska halshugga dig?
Jag: OOOH! Vad rädd jag bir -.-
De: FLYYYYYTTA!!!!!!!!!!!!
Jag: Lugn! Kan jag få ställa mig upp eller? Ungjävel.

Haha sen gick jag därifrån. Jag vet att man inte ska bråka med barn. Han var ju kanske bara 8 år! Haha jossan vet vad jag pratar om XD.
Men anledningen till att jag inte har bloggat är för först var jag i skolan, sen gick jag hem, packade lite. Sen åkte jag och Devin till Torvalla och bada. Sen runt halv 5 kom Yasmin och bada med oss. Sen runt 6 kom Mamma...
Men efter att ha vart på Torvalla så åkte jag hem till Yasmin och sov här. Så nu chattar jag med henne ´medans hon itter i hallen och jag i hennes rum hhaha. Moget, I know!
Nej men nu ska jag leta lite nya nyheter om TH så jag kan blogga där också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0