Sry!!!

Sorry haha glömde att blogga. Tänkte inte på det. Nu sitter jag och chattar med Johanna. Vi ska typ börja på spinning :) Då har jag nåt att sysselsätta mig på dagarna med haha. Men idag i skolan så hände inget speciellt. Tråkigt som vanligt. Imorn är det hemkunskap. Haha kommer äta pasta på morgonen! Juste! Ni vet mina grejer som jag fick i julklapp. De där kalendern på TH, armbandet som Bella har i Twilight, och Bokmärket med Edward Cullen på♥ De har inte kommit än(!!!) Fel på discshop or what!? Det har ju snart gått en månad! Kicki ska ringa de imorn som tur är. Men nu ska jag gå och äta. Falukorv och Makaroner. Fick falukorv  i skolan idga, men jag kan söga er, det är inte samma sak. I skolan simmar fan korvarna i olja/fett! Eww Gross or what!?
Haha blev tjatat med or what :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0