Bilder från bakningen


Alla ingredienser


Började med att blanda strösocker, vanillinsocker och 2 ägg vitt och pösigt.


Använde ofc elvisp! Jobbigt utan jue! ;)



Sedan grovhackar jag chokladen och smälter den i mikron men man ska helst göra det i ett vattenbad (man ska egentligen ha 70% mörkchoklad men jag tog vanlig marabou eftersom att jag hatar mörk choklad! :))


Så här blev smeten efter att jag hällt i alla andra ingredienser och så.. Och allt jag tänkte va: Vafan är den så jävla rinnig och vattning föör!? Och sen såg jag att jag hade glömt mjölet (A)


Bättre så! :)


hällde upp smeten i några formar




Efter! Och fy i helvete vad arg jag blev!


Med frosting och garnering (karamellströssel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0