Bill Kaulitz har piercat sig igen :S

Okey, som ni säkert vet så har Bill (Kaulitz från TH) piercat sig i näsan.. Det värsta stället.. vet nte vad det heter haha, typ septum elr nåt xD Han borde nte göra det! Först när jag såg så var det enda jag tänkte på: Neeej! nej nej nej nej nej nej
Men sen tänkte jag om och kollade lite och tänkte: aa men det kan ju vara ganska snyggt med tanke på att det nte är sån fet ring han har.. Men nu när jag kollar gillar jag det nte! Han borde ta ut den! Och ta upp sitt hår igen!
Så bort med piercingen och upp med håret!


Är tungen att göra såhär eftersom att jag har suttit i timmar och letat efter mina typ 1000 bilder på de och det finns några jobbiga fjortisar som är wnb emos *HOST, DU VET VEM DU ÄR HOST!* och vill ta mina bilder, så på varje bild jag kmr lägga ut på de el nån annan famous så måste jag täcka över :)

Kommentarer
Postat av: Sofie


sv: Jag har en svart :) <3

2010-07-23 - 13:43:38 / http://justinbiebersfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0