Dagens skönaste!

Chattar lite med Sara på FB och hon håller på att döda mig för att jag nte säger vad hon ska få i present (en vääldigt, väldigt, väldigt sen present, hon fyllde år i mars xD) men vi kanske ska göra nåt om det går.. Och om jag inte ska göra något med Bolle, för vi kanske skulle va beroende på vilken tid hon kmr hem från sina danskompisar.. Haha skönaste:

Jag ringer Bolle och samtalet är:

Jag: Hej, det är danni :)
Bolle: AH.. TJAAAAAAA
Jag: Hahaha, heej :)
Bolle: hahah ;)
Jag: Kan du logga in på MSN?
Bolle: Asso jag sitter i ett tält utan internet..
Jag: ehhh.. vah?
Bolle: a.. jag ska tälta med mina danspolare..
Jag: aahha!!

hahah :P
Men bilderna från stan kmr komma sen om kameran funkar för den fuckar, men vi får se

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0