Den underbara väskan..

Okej, det här inlägget kommer handla om en väska hahaha. Patetiskt jag vet, Men jag ÄLSKAR den!
tror inte jag har visat den för er någon gång men ni kommer se den senare i inlägget. Jag hitta en väska som Kenza fick hemskickad av Chicy och jag älskade den så fort jag såg den! Jag tycker den verkar skitgrymm och jag tkr den är skit snygg! Tillräckligt stor också! Man kan välja om man vill ha den som handbagage elr om man vill ha den som axelrem. Problemet är pengar..

Den kostar 750:- och jag får 500:- i månadspeng men mamma sa att om jag verkligen ville ha den så kunde hon lägga till typ 200? Och jag har sparat resten av min månadspeng till väskan och på kortet har jag 237:- Och jag ska få 100:- av Pappa för jag använde de på Eclipse fast jag nte skulle det, så då har vi alltså 337:-
och 500-337=163 så ungefär 200:- Men sen är det + frakt och + moms så det kommer bli ca: 900:-


Jag ÄLSKAR väskan och jag verkligen dör för den! Och det sämsta är att Chicy bara finns på internet och inte i butik, då skulle den bara kosta 750:- ist för nåt med 900:-! Men jag kom på en ide.. Istället för att slösa så mkt pengar på en väska (nästan hela barnbidraget) så tänkte jag att jag kan köpa annat för de pengarna och vänta tills jag fyller år. Jag fyller ju år i November, visst det är lång tid men jag kan fan vänta! Bara den finns kvar och jag får den haha.
Annars om jag inte får den så kommer jag köpa den efter. Men jag har beslutsångest! Hjälp mig snälla! Jag behöver verkligen hjälp! Kommentera, messa vad som helst haha, jag är DESPERAT!

Eftersom att man inte kan ta bilder från Kenza så länkar jag till inlägget ist: http://kenzas.se/2010/04/20/present/#comments

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0