Filmerna jag har sett idag..

SV te Lisa: Ja, men du fatta jue nada av det jag sa och du kom och sa att jag skulle betala extra och skit.

Aja, inget jag tänker ta upp i bloggen.

Men idag har det jue nte hänt ngt, har typ bara kollat på film :P Här kmr lite om vad jag tke om filmerna:

Dear John: Den var bra, liksm helt okej. Hatade slutet eftersom att man måste fantisera om vad som händer, men annars var det bra. Fick små hjärtklappningar här o där hahah :P Den är nog värd att se om man har tråkigt elr om det regnar ute en söndag, men jag tycker nte den skulle vara värd pengarna på bio..

Shutter Island: Den var bra sådär men asso jag fatta nada av filmen! Den var kompierad och så.. Blev lite rädd här och där haha. Men den skulle jag nog nte heller betalat för på bion, jag skulle faktiskt kräva pengarna tillbaks.
Jag fattade verkligen NADA!


Jaa.. så bra filmer har jag sett idag haha. Men imorn funderar jag på att kanske åka in till stan, cocoo.se och kolla om ringen finns. Fick ju en sak av coco som hon skulle göra så jag fick när jag kommer dit ;) Men annars funderar jag på att dra till stranden och bara chilla galet. Denise ville typ göra nåt med mig..
Men nu ska jag se film på datorn och sen sova, bloggar imorn

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0