Gift day typ :P

SV till Lisa: Jaa vet men det lät fan som om du hatar den :P

Jag ska börja med att säga FÖRLÅT, Igen :/ Könns som jag säger det hela tiden men det har blivit dålig uppdatering typ de sista veckorna och jag ber om ursäkt för de, har vart med Lisa och inte haft nåt att skriva om.. Men jag kan skriva om idag..

Jag vaknade runt 11.40 av att Kicki väkte mig och sa att hon skulle åka till banken och att alla skulle vara ute ur huset runt 12, men smart som jag ör låg jag kvar och drog mig. Fattade öndå att Kicki nte skulle kma hem så tidigt ;)
Men nä hon kom hem så spela jag och Lisa lite biljard och fotbollsspel (om ni fattar, bild kmr sen) Men efter det så drog Lisa hem och jag hade tråkigt som fan. Kicki städa sönder sig, denise låg med datorn hahahhahahahah och jag gjorde inget. Men sen tog Jag, Kicki och Denise bilen upp till centrum (typ 3 min haha) och där så hanfdlade vi lite och bl.a hämta ut ett paket från H&M med mina bikinitoppar :D Så nu har jag fått de. Sen så drog vi hem och åt och duka av bordet och sen var det öntligen dags att få grejerna Pappa och Kicki köpt till oss från London :) Har ju redan fått ett par vita plippflopp som e ganska smutsiga haha, men det jag fick var:

- Skitmjuka strumpor, elr typ sockor, såna som jag ville ha
- Korta strumpor (BEHÖVDES!!)
- En skitcool t-shirt
- Röda solglasögon


Inte så mkt, men vafan jag blir glad för det :D Tanken som räknas Men här är bilder på sakerna :)


Bikinitoppen, ser inte så bra för den är inplastd


andra bikinitoppen, älskar de båda :D


"sockorna", de är ROSA nte vita!


Man ser inte de svarta men de är där bredvid haha, ni får nte se mig idag för jag är osminkad


Solglasögonen, matchar t-shirten ;)



Den ser FEETT stor ut, men det är small och den ska vara lite stor..


Det var just ett sånt här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0