Gröna lund idag igen :)

Tja tja! Är nte på så jäävla bra humör just nu för allt min brorsa gör är att skrika, spela höööög musik när jag har min musik på och fejkgarvar så klockorna stannar -.- nån som vill byta plats med mig? Trodde nte det heller..
Idag ska jag te grönan med Steffi och kanske denise.. Förra gången var det ju madcon och Rasmus seebach och idag är det SEAAAN BAAANAAANNNNN! haha, damp^^ Men måste ringa steffi pch denise... Har nyss duschat och ska packa.. men jag bloggar sen när jag har tisd elr innan jag åker... Ska försöka hinna med att gå in på nån gina tricot för jag ska köpa en jacka/tjocktröja.. Sen längtar jag ju bara fööör mkt tills Humanoid city live kmr hem i brevlådan :D Can't wait!!


Kommentarer
Postat av: Anonym


Det är kul med Gröna Lund. =)

2010-07-26 - 00:36:27 / http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0