Grönan

Kom hem runt kanske halv 7 nånting från grönan, jag vet nte :P Men iaf, åkte popexpressen för första gngen haha, den var skit kul :D Det vart KAOS när de spela Sean Banan - Skaka rumpa! - KAOS!
Varje gång jag och steffi åkte fick vi sämsta låtarna! De enda bra var när Gaga kom på och 2 andra (kmr nte ihåg :P) Jag däckade på tåget så Steffi väckte mig när vi va i skogås och jag gick hem, däcka i soffan, vaknade, åt lite middag snabbt, kolla på TV, däcka och vakna, och nu kollar jag på Jersey Shore. Måste fan köpa boxern på de! Det ska ju kma en säsong 2!! :D Men iaf, mer om idag..

Åkte inget annat nytt, vågar nte xP Men ska ju kanske te Liseberg i sommar och då ska jag åka Balder för första gngen eftersom att jag har slått vad med Kicki :P Men sen ska jag också åka lite mer nya saker ;)
Men det var kul idag iaf, kul att träffa Steffi. Men det som gjorde det dåligt var att det var proppat med folk och det gjorde så köerna var SKITLÅNGA! kunde knappt åka nåt! Jetline typ 2 gngr, flygande mattan 1 gng, popexpressen typ 10 gngr (stog i kö i EVIGHETER!), sen åkte vi ju mer men ingen "Kvasten" för det var sjuukt lång kö!

Men nu ska jag kolla på TV så jag bloggar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0