Happy girl :D

Mina cupcakes blev SJUKT failade! Inte ens goda.. elr ja.. helt oki men jag får sjukt ont i magen av de.. Kan ju bero på att jag nte tål mjölk egentligen, men det skiter en viss person i.. Äter glass och sånt iaf xD Kanske nte så bra xD Men iaf, bilder kmr sen :P Vet ni vad? Jag är glaad :D vet ni vrf? nej.. vill ni veta vrf? kanske..

1. Jag har köpt 2 tröjor som jag behöver..
2. jag har 257:- kvar på kortet av min månadspeng xD
3. Jag har fått allt på det där collaget av mamma :D
4. Jag ska färga håret te brunt igen för jag hatar min hårfärg (kan skriva mer om det i nästa inlägg tror jag xD)
5. Jag ska köpa en kofta från gina, ni vet säkert vilken ( om den finns i min strlk ofc.. )
6. jag har bestämmt mig för att försööka att nte slösa på hela min månadspeng och spara lite ist..
7. Jag ska köpa Tokio Hotel Humanoid City live dvd nästa måand :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0