Har nte kunnat blogga för..

Jag har nte bloggat på hela dan för Devin har haft datorn hela dagen.. Jag har mest legat i soffan, kollat på TV och sovit :P Men nu håller jag på att fixa naglarna.. Jag kunde inte bestämma mig för om jag ska ha rött nagellack eller svart så jag har båda nu haha. Men idag kmr typ Donna hem te oss med sin son och kille.
Hon måste hjälpa mig med en sak med bilder.. Ja, mer kan jag nte säga.
Men nu ska jag ringa sara för 72:a gången och se om hon svarar.. tror hon typ sover haha :/
Men jag bloggar sen när datorn är ledig eller om jag får på internet till min bärbara som jag har här.. Måste ändå föra över alla bilder från min dator, till kameran och till den här datorn..

Btw!: Bilderna har nte kommit upp för jag har somsagt inga batterier, men mamma hade köpt det men nej nej nej, hon glömde paketet i affären -.- Ska ringa henne och be henne köpa nya för jag behöver de!!



2 gamla bilder ;) (slumpade)

Kommentarer
Postat av: steffi


HAHAHA sexigare kan man inte vara! ( juste vilken affär glömde hon dom i haha ) :P <3

2010-07-09 - 20:06:51 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0