Hej jag heter DaNNi, är vaken 08.00 och är DÖD! Första gången på sommarlovet jag vaknar tidigt, hjälp mig ;)

Hahha vet ni vilken panik jag fick när jag såg läsarantalet nyss eller!? hahah 2 st och jag bah: :O FÖR I HELVETE KLOCKAN ÄR 12.30 OCH JAG HAR HAFT 2 BESÖKARE!? haha, klockan ör ju bara ca 8.50 ;)

Anledningen till att jag är uppe så här tidigt är att jag ska med Kicki och sola hos min farbror :) Pappa och han ska typ ha tennis turnering haha och vi (Jag, Kicki och min farbror Adams tjej) ska sola, bada, kolla på turneringen, kanske grilla och bara chilla :) Men jag måste äta nåt, eftersom att jag ALDRIG brukar äta frukost på morgonen så säger Kicki att jag måste haha, det är ju trots allt dagens viktigaste mål eller hur? ;) Kan skriva mer om det sen när jag kommer hem.. Kommer då också blogga om gårdagen och idag efter som att jag skulle ha bloggat om igår igår men jag däcka och höll på med annat, t.ex som att rensa min mail med 175 mail i inkorgen! :O
Vet ni vilken chock jag fick elr! Jag rensar jämt och läser nya mail hela tiden, men de från FB raderar jag för det är bara kommentarer och skit o det kan jag se på FB. Men iaf, skriver när jag kmr hem, får se om jag får några bilder också :)

BTW: Bilder från gårdagen kommer ofc upp idag


Haha, visst blir man ändå lite glad av den här bilden? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0