HELENA! Nu har du gjort mig besviken :( [ ;) ]

Meeen åhhh HELENA!!! Jag har ett damputbrott på dig just nu!!! Joel fick dig tt lyssna på den och nu kan jag inte sluta lyssna på den för DU lade upp den i din blogg! :'( Vi ska ju ses på åndag så då jäääävlar. Hahaha nej skojja xD

Men skit i det, den är bra oh kmr va det xD Nu har jag vart jääätesnäll! Jag sminkade mig och fotade liite :) Så ni ska få bilder :D :O Chock jag vet.. Och vet ni!?

Jag såg ju Peter idag, och kissie va med men hon va självklart inne i biografen -.- Piss också! Jag och denise snackade ju om det förra veckan.. då hade jag typ sagt:

Fan också, jag vill se kissie!Jag måste se hennes ben, hennes mage, hennes läppar (!!), hennes hår (gillar faktiskt det) och hennes BRÖST! hahahahahha! Och självklart ska man ju missa henne när hon är en vägg bort -.-

Kommentarer
Postat av: helena


mohahahah!! i got the power! ;) <33

2010-07-25 - 09:09:36 / http://bollles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0