Hos farbror Adam :P

Hej hej! Sitter hos min farbror nu och vi ska snart äta grillat :D Har vart en ashärlig dag på stranden, med sol men ändå vind så i vissa stunder satt jag med tjocktröjan pp haha, mobb offer of the year ;)
Sen kom Devin och Cippe, men man märkte nte av de för de bada haha och Devin var ju dum nog att bada med sn VM-boll! Dumbass´:O
Men jag bloggar kanske nån gång senare eller när jag kommer hem. Har snakat som fan med Kicki och min faster Ammi om nästan allt möjligt. Brukar ju inte träffa ammi så mkt, vet nte varför men det har vart en sjukt kul dag iaf :) Har inte tagit så många bilder, elr typ inga för jag har vart så mkt annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0