Hos Steffi nu!

Tjatja! Sitter i steffis rum och fryser arslet av mig.. Skulle faktiskt aldrig kunna på i gudö.. Insekter överallt och kallt som fan haha. Vi åkte båt och skulle meta och så när jag fick "napp" så sa jag bara: Men hallå, min åker ju ner ibland.. Ska den det elr? :S Hahahah, men den hade bara fastnat i en sten xD Hahaha, jag och Bolle är BÄST på att ro *ironi!* och juste, vi hade inget bete så jag och bolle tog löv hahah. Men nu ska vi typ se på Twilight och sen på New Moon.. Typ som Twilight marathon xD
Men juste! Kamera fan är heelt död nu sp mamma ringde te Elgiganten så jag ska typ lämna in den och de ska typ försöka fixa den, men jag ber och bönar att de nte får den att funka för då får jag en ny, fast dock samma men då ska jag fan ta en rosa :D Men filmen startar nu så jag ska va lite social men jag bloggar kanske senare elr imorn..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0