Jävl tur jag har ibland asso! :D

Drog ju te grönan idag med denise, men vi åkte bara kvasten 1 gng eftersom hon är fegisen herself ;) Men sen såg vi att det var Sommarkrysset idag, så jag bah: aa.. men vi kan ju typ ställa os och kolla vilka artister som kmr idag..
Så vi står där oh hör hur Gry Forsell säer att Rasmus Seebach kmr, ohch vet ni hur glad jag blev!? :D Och han är ju så snygg!!! Och skitbra live! Ni kmr få kassa mobil bilder längre ner i inlägget, kameran hade dött så..

Men imorn ska jag tp hem te mamma och göra ingenting.. Kanske är med nån kompis.. Och det är största getingen här inne men devin vägrar döda den -.- Men här kmr lite bilder och videor:








Videorna kmr i nästa inlägg för blogg.se fuckar... Som alla andra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0