Julafton (typ)

Okey, Sorry att jag nte har bloggat men jag har nte haft tillgång te dator hos Steffi.. Men hos Steffi hade jag kul, vi kanske gick o lade oss liite försent :P Vi kollade typ på 9 filmer sammanlagt :O. ehm.. sen idag så ringde min mors te mig och väkte mig runt 14.00 och jag skulle dra te handen för att möta henne, min brorsa, min syrra, hennes son, Min kusin och hennes kille + min syrra syrra (vi är nte släkt :P) Men så fikade vi där och ag gick in på bikbok kolla på en skitsnygg skjorta för 299:- men den såg ut som en jävla sopsäck på. Så jag drog in på Gina och köpte den typiska Gina jackan som nästan alla har... En svart fick det bli.. Sen när jag kom hem så öppnade jag "HUMANOID CITY LIIIVE! :D" skitglad haha. Sen så öppnade jag H&M paketet som innehöll en puderborste, ett blått linne, ett vitt linne och ett Lady GaGa linne.. Så det var typ som julafton idag hehe.. Sen tanka jag ÄNTLIGEN på mobilen med 300 (har typ nte kunnat messa på en månad :S) men nu har man ju 3000 gratis sms, så nu jäävlar hhaha. Ja.. men idag ska vi äta hemmagjord pizza och bilder kmr ikväll med kassa mobil bider eftersom att kameran är DÖD nu.. R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0