Min åsikt om mer än hälftens kläder på Fokis läsarträff idag

Innan jag börjar skriva om min dag så måste jag bara skriva en liten sak.. Gick in på Fokis och kolla på hennes blogg och hon hade juh sin läsarträff och när jag kolla på bilderna hon har lagt upp så ser jag hur typ mer än hälften är klädda i rosa! Det är juh ändå lite patetiskt, bara för att det är Foki.. Och när man hör namnet Foki, vad är då det första man tänker på? Jo! - rosa, gulligt och sött. För det är typ det hon är känd för. Att vara så liten och söt. Och hennes blogg såklart. Visst, jag har sett henne IRL och jag vet att hon är liten och jättegullig och hon är söt osv, men då ska juh alla andra inte behöva vara såna wnb:s och klä sig i rosa och se så oskyldiga ut haha. Tro inte att jag är avundsjuk på alla som gick dit och fick träffa henne för jag har redan sett henne och jag hade t.o.m glömt att hon hade sin läsarträff idag haha. Men jag ville bara säga att jag tkr det är sjuukt patetisk för att man klär sig i rosa bara för att Foki älskar rosa och så..

Visst om man t.ex ska på en rockfest/rockkryssning, vad som helst klart man klär sig lite extra rockigt, men vafan. Det är inte samma sak, och vad hade ni gjort om ni var på samma rockkryssning som jag och så står alla på dansgolvet och dansar, så kommer jag med en rosa ballerinaklänning. Jag hade ju personligen garvat så jag pissa på mig! Och glott som fan haha!

Kommentera gärna om vad ni tycker om att alla klädde sig i rosa bara för att det är just Foki.. Vill veta era åsikter :D


Hon ÄR sjuukt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0