Nolifer.se

Tjo there people! :) Chockade över att jag är vaken? Jag med! Jag har vart vaken från 07.20! :O Chock jag fick asso! Och jag vaknade av att Pappa kom och sa att jag sov som en pundare HAHAHA! Men jag hade däckat med kläderna på, med datorn i snät och mobilen i handen :P Ocvh då ska man ändå kunna somna om tkr man :p
Men det är väl bra att jag är uppe tidigt. Har ändå hunnit göra mkt för att vara morgon! Jag har:

Sminkat mig (bara bas)
Gått te centrum och hämtat ut pengar
kollat på TV och suttit vid datorn.

Ska snart äta nåt litet tror jag. Jag är FETT sugen på Cola! Men nu ska ni få lite bilder på nolifern.se herself ;)





Dagens outfit:
Brunt/vitt linne - Denise's från H&M
avklippta jeans - Thailand

Enkel och skön outfit, men nu ska jag droga MTV o musik så vi hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0