Önskelista :)

Okey, ni som vet lite om mig vet säkert att jag älskar shopping och pengar och sånt?  Iaf, här kmr lite saker jag vill ha te min födelsedag som är om typ ca 3 månader hahaha :) Är ingen speciell ordning om hur jag vill ha de :P

  8000:-

Full HD systemkamera med 18 megapixel och ISO upp till 6400. 18-55mm IS-objektiv medföljer.

Fånga varje liten detalj i fotoläget, eller växla till Full HD video och spela in film med 1080p, 720p eller VGA-upplösning. Anslut kameran till din HDTV via HDMI och visa upp dina mästerverk.
18 megapixel CMOS-sensor - Skapa stora utskrifter eller beskär bilder till perfektion, utan att förlora de viktiga detaljerna.
High ISO - Upp till 6400! Otroliga bilder, även i dåliga ljusförhållanden och när du ej önskar använda blixt.
3,7 fps - Fånga bildserier med upp till 170 JPEG-bilder (9 RAW).
9-punkters AF - Imponerande autofokus med nio punkter som ligger utspridda och fångar ej centrerade detaljer.
Kameran är dessutom kompatibel med EF/EF-S och EX Speedlite.

ca 3000:-

10,1" mini-PC med Intel Atom, 1GB RAM och 160GB hårddisk.

Bärbar mini-PC som kombinerar mobilitet med sofistikerad design. Perfekt dator för dig som vill sköta ditt digitala liv var än du är.
10,1" WSVGA LED HP-skärm - Med BrightView widescreen som ger dig en imponerande bildupplevelse.
Intel Atom N450-processor - Med 1GB RAM får du en processor med tillräcklig kraft för dina vardagliga sysslor.
Lagringskapacitet - 160GB för dina personliga filer, bilder och musik.
Kommunikation - Integrerad webbkamera och mikrofon.
Anslutning och operativsystem - Trådlös, VGA, 5-i-1 minneskortläsare och Windows 7 Starter 32 bit medföljer.

 ca 1300:-
900+moms+frakt men jag ÄLSKAR den!!!


79:-

99:-

Shit, jag vill nte veta vad allt kostar :( Kan ju drömma om kameran, men det viktigaste är fan datorn och sen vill jag ha den där jumpsuiten och väskan mest av allt! Well.. You can always hope right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0