Read this!

Okey, bara så att ni vet så ska jag göra en ny blogg, men jag kommer dock ha kvar en här bloggen och blogga som vanligt. Ni kommer säkert inte märka någon skillnad eller några förändringar. Jag gör en ny blogg för lite olika anledningar..

1. Jag vill börja om på nytt men ändå ha kvar den här.
2. Jag tror min andra blogg kommer bli bättre för jag kommer inte skriva på samma sätt som här.. För här svär jag typ sjukt mycket, gör förkortningar, och massa sånt. Och om ni kollar på alla andra bloggar så är det ingen som svär och så.
 Och mer anledningar. 

Men ja.. som jag skrev så kommer ni inte att märka några skillnader, tycke bara ni skulle få veta det :) 

Kommentarer
Postat av: lucke


Tjabba, vad händer idag? :)

2010-07-31 - 06:03:50 / http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: claudia


god morgon, sovit gott? :)

2010-07-31 - 06:31:38 / http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0