The Johan story


- Johan? är det du? Johan? Nej det här är nte johan? Kan jag få prata med Johan? Hallå? Johan?? Det här är nte Johan, det är är nån skånlänning (hon sa så haha, vette fan vad det heter :P) Kan du be Johan ringa upp mig så är du JÄTTEGULLIG!? Johan?? Det här ÄR nte Johan, vad är det för störda folk ni är??

Sen svarade riktiga Johan och då sa hon:

- Johan? Det här är juh riktiga Johan! Vad är det för störda människor du umgås med Johan? Men tkr du att jag är snygg? Men säg ärligt, jag vill veta!


Det fick vi stå ut med i typ 20 minuter, oc jag beer till gud (nej jag tror nte på Gud) att hon läser min blogg haha
Men ungefär så lät det när hon snacka i mobilen, men jag bloggar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0