The Twilight Saga: Eclipse

Tänkte skriva lite om filmen.. Jag personligen tyckte den var jättebra, okej GRYM!. Kan inte avlsöja för mkt för er som nte har läst böckerna elr sett filmen än så.. Men jag tke den var skitbra och värd pengarna och så.. Lisa tyckte inte det hände nåt men det är hennes ensak. Lisa hälsar att jag klämmde sönder hennes ben under filmen.. Hahah
Okej, här är sannnigen: filmen var GRYM!! Älskar den;) Lisa har vänt sig om och ligger mot väggen så jag skriver sanningen haha, hon typ hata den :P Men jag: LOVE IT!♥

Juste sen efter filmen så drog vi till donken för vi skulle på toa och sen när vi stog i kön så var det en sån där riktig jobbig jävel som snacka i mobilen och sa namnet: Johan 132 gngr, och jag överdriver nte.. berättar mer om det i nästa inlägg

Men nu ska jag skriva andra inlägget så ni får se Johan händelsen..;)

Kommentarer
Postat av: Lisaa


hahaha danni ja sa aldrig att jag hatade den, ja tyckte ju bara att de nt hände så mycke;P

2010-07-01 - 16:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0