Things I want badly!!

Okej, nu ska jag skriva min "önskelista" på saker jag vill ha..

- Presentkort på sf

- Twilight och Eclipse i film (Har nte Twilight för jag fick nte köpa den för denise redan hade den, men och? Har jag alla böcker ska jag finimej ha alla filmer ;) skulle ändå ha köpt alla filmer även om jag nte hade böckerna :P Och ja.. det är en skamm att nte ha Twilight!)

- Min drömväska från chicy.se för 750:-, ska skriva om den sen, den ger mig en jävla problem kan jag säga haha

- pengar, typ presentkort på Gina, H&M osv..

- KLÄDER!

- TH TV movies (LOVE THEM!)

- Tokio Hotel - den illustrerade historien

- Scrubs-box

- How I met your mother- box

- my birthday haha

Ja.. Lite av det jag vill ha.. Men nu ska jag göra ett inlägg om den där speciella underbara väskan :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0