Love you guys!!

Varför jag var så glad i förra inlägget är för att jag inte har sett Steffi på HUR LÄNGE SEN SOM HEELST!
Hr nte sett Bolle heller. Har nte sett Emma på hela sommarlovet, har nte sett Sara sen mars! :O
Vi hade ju vårat Big fight där i typ en månad men allt är löst och vi är vänner igen :)

Steffi: Vi har nte setts på sjukt länge men jämt när vi är med varandra har vi sjukt kul och skrattar minst 32 gngr :) Och varje gång du och alla andra tjejor sover över hos varan så har vi våra småtjaffs :P Men vi har jävligt kul och det är det som är meningen :) Älskarej!<3

Bolle: Har nte heller sett dej på länge! Varje gång vi är med varandra elr med andra så skrattar vi alltid lika mkt eftersom att vi har våran egna lilla "dolleochbolle-humor"xD du fattar :P Och samma som jag sa te Steffi; Varje gång vi har våra sleep-overs så hör man alltid ditt höga skratt andras skrik och ljud ;) But I love it! And you!<3

Emma: Vi har aldrig haft den bästa kontakten och jag slår vad om att du har bättre vänner än vad du och jag är, men vi har alltid vart bra kompisar och jag älskar dej lika mkt som de andra! Vi har aldrig haft nå sleep-overs elr liknande, vi kanske har umgåtts lite efter skolan och så.. Men du ska veta att jag älskar dig lika mkt som jag älskar alla andra! <3

Johanna: Ja.. vad kan jag säga.. Vi har nte så mkt gemensamt mer än TH hahah xD Men vi har kul tsm och funkar ihop. Har lika kul me dej som med alla andra :D Älskar deej!<33

Frida:
Vu har nte heller så mkt gemensamt men alla skrattar och är glada :) Och vi är också bra kompisar, hoppas jag ;) Love U

Vet nte om jag fick med alla nu men jag hoppas det och jag ÄLSKAR er alla!

Slumpade bilder från skolan från Steffi's blogg: stephaniiiies.blogg.se











Så här är det jämt på våra jumpalektioner. Alla gör andra saker än vad man egentligen ska och Haggan är så blåst att hon tror vi gör de saker vi ska :P Precis så de ska va! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0