Grönan iaf då ;)

Svar te Helena: Haha ja det måste vi, med chiips, dipp, jordgubar och nutella hahaha. Och cola ofc ;) tjockis jag är :P

Haha, har nte kunnat blogga för jag har gjort massa annat och så har jag nte haft nåt att skriva om..
Idag skulle jag te grönan med Denise, men eftersom att hon nte vet hur man använder en mobil så går det tyvärr nte.. Nej nu ska vi dit hahahaha Har ändå sminkat mig och så.. Men jag kmr nte ta med kameran, elr jag kanske kan ta Gaga väskan med mig.. vi fr se, annars får ni kassa mobilbilder :P

Kommentarer
Postat av: helena


hahahah vi alla äro små tjockisar inombords. och colan är ju standarden och en självklarhet asså :)

2010-07-17 - 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0