Till Lisa!!

Det här inlägget kmr handla lite om vissa männsikor som jag tkr är pain in the ass! Elr ja.. typ och typ nte :P Ni får se ;) Vi kan börja Men att svara på en kommentar..

Den här kommentaren är från "Anonym" som egentligen är Lisa:



   
           18 Juli, 21:26
Skit dålig, men den är gjort på paint lite nsabbt och ni ser ju tp att det står "vaddå miss perfect?"
Iaf, det här är då lisa som har skrivit te inlägget lite längre ner.. Och hon heter tydligen anonym, så hej på dej! Det här borde du ha tänkt på innan du skicka iväg kommentaren:

1. Jag kan se din IP-adress och jämnföra den med dina förra som du skickat på, annars bara söka upp den.
2. Vart i hela inlägget står det Lisa? Det står nte ett piss om dig!
3. Tack, för nu erkänner du att du har gjort fel eftersom du tog åt dig! Moahahahahha

Suckah! Och en fråga till er andra: Ser ni att det handlar elr står om Lisa i det inlägget? Inte jah heller..
Men lisa, du ska känna dig hedrad, för jag gjorde ett helt inlägg om bara dig :)

Kommentarer
Postat av: Lisa


sorry att ja glömde skriva namn. ja vet att man kan se IP-adress o vem annars skulle skriva vaddå miss perfect?! de e ganska självklart att det va ja som skrev de. e du nöjd nu elr ja skrev mitt namn!

2010-07-19 - 11:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0