Dagen

Tja tja bitches! Kan ju skriva lite om min dag.. Började med att vakna ca 20 minuter innan jag skulle på ett möte, typ sista mötet innan skolan.. S-K-Ö-N-T-! Men s jag slänger på mig lite kläder och fixar och så, och drar dit helt död. Är där i typ 1 timma och sedan drar jag te handen med Devin, Denise och Mamma. Vi köpte typ en varsin glass och sen drog vi hem haha! Elr ja.. Vi drog te brb och handla lite.. Sen kom vi hem, alla däckar utom devin HAHA! så han gick hemma ensam och gjorde inget! Mamma däcka på soffan o jag och denise i sängen :P
Sen vaknar jag runt 17.00 och ringer denise för att be hene köpa kyckling åt mig Men nej nej nej, det kan man nte göra -.- Så jag fick gå upp sj, men det var ju när jag satte mig vid telefonen som jag börja blöda näsblod så jag var tvungen att lägga på mitt i allt :P Sen så kollade vi på film efter maten, Farsan.. Fyfan vad jag garva hahhaha. Rekomenderar den :P Men ja.. nu ska jag ladda ner lite låtar.. Så jag bloggar schenare..

sche chya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0