TV lista ;)

1.) Tokio Hotel TV (om det gills, det är ju ändå olika klipp och avsnitt (A))
2.) Vänner
3.) Scrubs
4.) Grey's Anatomy
5.) Desperate Housewives 


Vem är din favorit karaktär i nummer 2?
[BTVS]
Joey!!!<3 :D

Vem gillar du minst i nummer 1? [GG]
Omg! Kan nte välja haha, det finns ingen jag gillar minst, gillar alla i bandet lika mkt, men för att ni ska få ett svar så kan jag ta en som finns med i vissa klipp.. en 40+ som har man + 2 barn som liommar på Bill! Asso bills sminkös som heter Nathalie *HORA!!* Franz

Ditt favorit avsnitt från nr 4?
[LHOTP]
Kanske när en kille har en bomb i sig och så kmr bombexperterna ^^

Vem är din favorit säsong av nummer 5? [C]
Har nte nån koll på det där HAHA men kanske när den där jordbävningen/orkanen kmr :P

Favorit par i nummer 3? [SATC]
Turk och Carla, helt klart!

Ett par du inte klarar av i nummer 2? [BTVS]
ehm.. Phoebe's killar stör jag mig på vet nte vrf haha, de är så fula! :P :P

Hur länge har du kollat på nummer 1?
[GG]
Typ 3,5 år.. Har ju ofc kollat på alla avsnitt 100 gngr om :P

Hur blev du intresserad av nummer 3? [SATC]
Kmr faktiskt inte ihåg.. Kanske zappade förbi 6:an och fastna för det och skratta så jag grät :P Vet nte xD

Favorit skådespelare i nummer 4? [LHOTP]
Alex och Izzie!

Vilken serie gillar du mest 1, 2 eller 5? [GG - BTVS - C]
helt klart 1!

Vilken serie har du sett mest avsnitt från mellan 1 och 3? [GG - BTVS - SATC]
1:an ofc!

Om du kunde bli en av människorna i nummer 4 vem skulle det vara?
[LHOTP]
Ehm izzie tror jag, för hon får va tsm med snyggaste personen i serien^^

Skulle 3 & 4 fungera att slås ihop? [SATC + LHOTP]
HAHAHAHAHHAHA!! Jag hade dött av garv!!! hahyahghah, men de kanske borde testa så det blir en komedi serise :P

Sätt ihop två karaktärer i nummer 1 som skulle kunna bli ett helt okej par? [GG]
Par? never, alla är killar!

Har nr 5 inspirerat dig? [C]
Naj haha

Vilken serie mellan 3 & 5 har det bästa Castet? [SATC - LHOTP - C]
Scrubs tror jag för de alla är roliga och så:)

Vilken serie mellan 2 & 4 har bästa intro musiken? [BTVS - SATC - LHOTP]
2&3 tror jag men mest 2:an :)


Såå jävla söt 1 av mina favoritepisodes :)


ÅÅhh älskar också det här avsnittet! Gjorde samma macka som han gjorde med sånt där äckligt fiberbröd som han har, och fyfan vad torrt det var hhaa, håller med hnm.. Det var föör nyttigt :) men god var den :) Nästa gng kör vi med VITT bröd^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0