Rubrik var det ja...

Juste! Vet ni vad jag glömde säga? Ni alla har väl sätt Twilight saga..? Och Bella i sig är ju klumpig som FAN, typ som på jumpan i Twilight :P ja.. mig på pricken.. Men iaf, idag på bion så ramlar ofc min nya mobil ut ur fickan 2 gngr, och sista gngen åker luckan av och minneskortet också!! Asso jag har fan allt där på! Men jag hitta det sen :P

Ja.. kände bara för att blogga så jag tänkte bara skriva det eftersom att jag nte hade nå annat att säga..
Just nu chattar jag lite på FB och funderar på att ladda upp bilder.. men vafan, det är bara en klubba jag fotot HAHA. Men det var en hjärtformad röd klubba där det stog I love you på ;) 24:- kanske lite dyrt för en klubba..
Men whatever :P nu sitter jag och sjunger lite på David Gray - This years love ;) Nej nu bytte spotify te Håkan Hellström :) Då blire att sjunga på den ist.. Nä fy vad tråkigt inlägg, tkr synd om alla där ute som måste läsa det här moahahhaha Men bloggar om en stund, ska kolla lite på internet på saker som jag vill haa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0