Lååångt inlägg!

Så.. här är lite om dagen:

Kicki väcker mig, men jag vaknar inte utan istället går jag och pratar i sömnen haha! Men tillslut vaknar jag och duschar lite snabbt, klär på mig. Bara ett par jeansshorts och den gråa nya t-shirten och packade ner en tjocktröja. Packade ner då:

- Tjocktröjan
- BD ofc
- Mobil + hörlurar
- Kamera
- Handduk
- Bikinitopp (hade en på mig redan men kunde nte bestämma mig för vilken :P)

Sen så är både jag och Kicki klara runt 09.00 och då lurar vi denise och säger att klockan är 12.30 haha.
Men sen drig vi då till centrum, handlade en bussremsa till Kicki, liten redbull åt henne, STOR redbull åt mig (473 ml^^) Love it! Går till tåg station, väntar på tåget, hoppar på, träffar min faster som jag inte sett på jätte länge, snackar med henne och så.. Juste en rolig sak! Hahaha, hon fick VÄRST chocken över min redbull flaska för att den var så stor, hon trodde nte det fanns en sån stor och en timma efter satt ho o mumla för sig själv: Guud, kan fortfarande inte släppa det där med RedBullen

Hahahahah! Ja.. Sen bytte vi tåg i västerhaninge, byter till nynäshamn därifrån och där är det ju kaos haha.
Det var en broms och som ni kanske vet så är jag livrädd för såna djur och samma med ammie så jag går och ställer mig upp och efter kommer hon och vi står där som två jävla mobboffer och tillslut dödar Kicki den med min tomma Redbull burk haha. Men i nynäs så åkte vi o kolla på liite tennis en stund, sen drog vi hem till min farbror, packa med lite mat, jag kolla på MTV o chilla, sen snackade Kicki och de om bratzen på tyresand och så är det vi som tar taxi till stranden, 5 min liksom HAHAH! Men där så lade vi oss och sola utan att bada eller ens känna på vattnet. Sen när Kicki och Jenny gick på toa så snacka jag och Ammi om allt! Från Twilight,New Moon, Eclipse och BD till mer privata fråågor.. Men sen kom Devin och Cippe, vi drog hem, grillade, spela Yatzy, åt lite godis, glass och nätter, körde volleyboll med Devin och Cippe hhaha och hade det jävligt nice!

Juste! Fick ett mail där Cocoo gjorde en sak bara till mig :) Fett gullig!


Man ser nte så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0