Stressad

Fyfan vad jag är stressad nu! Har pratat i mobilen med Sara i typ 10 min, chattat med dneise samtidigt och kollat en sak på SVT.. Låter som värsta geeken nu haha.. Vet ni vad jag stör mig på som FAN!? det är när denise säger Jag vet nte istället för nej. Världens jobbigaste jag sväär!! hhaha :P

Det jag skulle kolla på SVT var tiderna till genrepet på allsången (svennebanan ;P) Sara vill gå nästa tisdag när Darin e där.. För mig spelar det ingen roll eftersomtt jag redan har träffat hnm men tror nte hon har sett hnm nån gång och hon hatade hnm en tid. Riktigt hatade men nu gillar hon hnm haha :P
Så jag ska ringa min Farmor snart och fråga om hon är hemma imorn så jag kanske kan kma förbi och snacka lite för jag har ändå inge bättre för mig. Och då kmr jag ändå ut lite.. Sen ska jag snacka lite med Sara också och fråga om vi kan göra nåt för vi har nte setts sen mars!!!! Shit..

Snart ska jag typ fixa lite med mina naglar och så.. Och ikväll ska jag skrubba ansiktet och ha ansiktsmask, fett nice ;) Men jag bloggar sen när jag har nå intressant att säga ;)


DariN - Can't stop love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0