Vad som hände ;)

Det som hände med mitt finger var att jag hade gått te statoil och handllat lite Marabou för jag skulle doppa jordgubbar i choklad ;) Och så bryter jag av chokladen och lägger bitarna i en skål. Jag ställer in skålen i mikron men det är för hög värme på men jag visste inte det, så jag tar tag i skålen och tappar den och springer till vattenkranen och skriker FITTA! för mig sj.. Jag står där i ca 4 minuter och sköljer med kallt vatten och sen så byter jag skål. Men sen så sved det så sjukt mkt så jag tog bandage över hela handen haha. kunde nte bara ta på fingret för då skulle det åka av.. Sen när jag tog av mig bandaget så ser jag att jag har fått äckligaste, fetaste brännblåsan :/ Euw! Denise fick damp när jag visa henne på MSN :P
Så det är det som hände. Blåsan är fortfarande kvar och gör ont.. Bara man nte rör det så..



VARNAR KÄNSLIGA TITTARE!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0