Vaknade lite försent iaf :/

Hejhej! Vaknade lite försent iaf.. Vaknade runt 13.30 av att devin väckte mig.. Not good
Men sen så gick jag upp, kolla på "Run's house" på MTV, käka frukost och så kom Pappa hem..
Nu har jag bara knarkat Justin Bieber låtar och bilder och klipp på youtube hehe ^^
Han är ju bara föör snygg! och bra ;) Men iaf, funderar på att dra ut men jag har liksom ingening jag kan göra ute.. Jag känner ingen, det finns inget att göra än att klättra i klätterställningar (skitkul -.-), gunga, fotboll och sån skit -.-

Ska ju på det där mötet sen vid 17.30 nånting.. Känner att jag nte pallar gå. Ska snacka lite med Pappa och se om jag verkligen måste gå för förra gången va heelt pointless. Men ska somsagt snacka med Pappa osv..
Om jag verkligen måste dit så kmr jag se ut som värsta trashmania asso hahah :) Ballar nte fixa mig.. Kanske tar denise's ånga klänning med bulle på huvudet, vette fan ;) Men jag ska hoppa in i duschen nu, raka benen och ofc tvätta mig.. Men jag bloggar när jag har kommit ut ur duschen



Det här är ren perfektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0