Vissa av bilderna är verkligen fula, men denise ville att jag skulle lägga ut ALLA bilder och vafan, man kan juh nte va perfekt heela tiden ;)

Okej här kmr äntligen bilderna!:
Bilder från stan 2010 07 06 Men innan jag börjar ill jag bara påminna er att
1. Denise var paparazzi den dan!
2. Jag var fett sliten o trött
3. Jag var osminkad xD












Bilder från idag:

Gjorde jordgubbar doppade i marabou-choklad ;)


Skitchokladen! Hatade skålen jag hade innan, det där är en annan. Ni kmr fatta i nästa inlägg :P


Ser nte så gott ut haha :P


Såhär fin är jag när jag kollar på tv ;)

Kommentarer
Postat av: denise


det e ju inte alla bilder -.-


2010-07-10 - 04:09:09 / http://daulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0