Avslutning

Jag kan verkligen inte fatta att det är sokolavslutning  imorn! På ett sätt vill jag ha sommarlov men på ett annat sätt inte. Visst ska det bli skönt att vila ut och bara vara i solen och va med familjen, men jag kommer typ inte se nån i klassen på sommarn :( Jo det måste jag fan göra! Ska tvinga med de till stranden ;) Jag ska egentligen inte klaga, för jag kommer iaf tillbaka. Tänk på alla nior som börjar i olika skolor och knappt kommer se varandra. Åh herre gud, jag längtar inte efter den dagen! Gud vad hemskt det kommer va! Jag älskar min klass (dels för personerna och om man jämnför med alla andra 7:or så är min bäst :P) men min klass har 1 problem. Det är att typ 1/4 har blivit så jävla statusberoende. De har blivit så jävla bitchiga och bossiga. Som jag och Bolle kallar det; Bochiga ;) Hoppas det går över under sommarn iaf :)

Men det är ändå sjuukt hur snabbt tiden har gått! Det var nyss mars, sen flög vi till April, sen var vi helt plötsligt i Maj! Och nu i Juni! En sak jag iaf måste göra är att samla ett gäng och grilla på kvällen på en strand, fan vad mysigt! Jag och Bolle har snackat om det haha, men tror ändå det nte kmr bli av eftersom att alla brukar vanligtvis dissa oss :P Men vi får se.

Nu ska jag iaf chatta lite på Face, oh bilderna får kma nån annan dag fö jag hittar inte kameran! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0