Bad update

Heeej! Jag vet att jag jämt ursäktar och säger förlåt varje gång jag inte uppdaterat i bloggen på ett tag men det är för att jag hatar när folk som har bloggar, måste inte vara kända utan bara vanliga folk som har blo9ggar, som aldrig uppdaterar, asså det är det värsta jag vet! Kmr skriva mer om sånt i nästa inlägg men nu säger jag åter igen: sry att jag inte har bloggat nåt men jag har vart med Lisa och vi sov där och satt inte alls vid datorn.. Och gissa vad! Lisa ringde mej förut och hon har hittat min kamera i sin väska! Jag gav den till henne förut för jag pallade inte bära den ;) Så bilder kmr imorn för jag ska träffa henne i handen sen. Men nu ska jag se lite på TV och lyssna på musik, ladda ner låtar, ladda ner bilder, sen kanske det kmr en liten bildbomb ;)

Update: Jag kanske kmr behöva vara kvar hemma hos Mamma till kanske 8 ikväll för Pappa kan inte hämta mej just nu och då kanske kicki kmr ist ;) Har ju inge busskort längre, det har ju gått ut.. Men ska få sommarlovskort, och vi tackar gudarna för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0