Barn - Again

Innan jag går och lägger mej måste jag bara skriva om en sak. Barn. Jag vet att jag har skrivit ut om det och sagt att jag INTE hatar barn och jag gör verkligen inte det, men nu visade Denise mej en bild från en blogg och jag blev ju bara irriterad.



Den här bilden ovanför visade hon och det där är en typisk som "ras" barn jag inte tål. Haha vad taskig jag är ;) Ras.. Hahah Nej men iaf, de tror ju de är så söta men hon på bilden tycker jag inte är ett dugg söt.
Jag får be så mkt om ursäkt mot nån som kanske tar åt sej, men säg till i såna fall ;)
Nu ska jag af gå och lägga mej, ska upp tidigt för jag börjar tyvärr 8 -.-
Men jag bloggar imorn, C yah later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0