Cocoo.se iag och lite om igår ;)

Hejhej! förlåt för dålig uppdatering igår men jag var knappt hemma.

Jag vaknade runt halv 12 av att denise ringde och då så fixade vi oss och åkte in till stan rung kvart i 3. Där så möttes vi och gick till Cocoo.se Men eftersom att det är jag så ska jag ha gått omkring i HELA Gamla Stan med en sko och en bärde jag på p.g.a skavsår av conversen. Så jag såg ut som värsta rikpuckot och när vi äntligen kom fram så var butiken självklart stängd. -.- Så vi drog hem till Skogåa, badade (elr jag badade) årets första dopp (har annars bara badat bena för jag har nte haft nån bikini hehe^^) Sen drog vi hem och åt lite för mina shorts var blöta och jag kunde inte gå hem i denise's shorts så vi gick hem, jag bytte kläder och åt för jag var sjuuukt hungrig! 

Sen drog vi till Rudan runt 22.30 och jag badade. Denise fota skitmkt så bilder kmr sen när jag är hos Pappa. 
SSen drog jag hem till Mamma och var hemma runt 23.30. So it was a very nice day, If you say so.. 

Men nu ska jag kolla när Cocoo.se stänger för jag ska in till stan igen ahha. Måste ha den där ringen! Tror devin ska med också, kan nte lämna hnm ensam. Men jag bloggar när jag kmr hem 

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska


Skönt att du är vid min sida angående Michael Jackson :D



Jaså, vad kul. Du är välkommen tillbaka efter bloggpauset :D

2010-06-28 - 20:37:16 / http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0