Dagen

Hello! Kom hem för ett tag sen och nu kollar jag på Scrubs ;)

Idag var jag i skolan as usual, och det var fan så mkt bättre än alla andra skoldagar! Tisdagar är typ bästa dan..

- Vi börjar 09.40
- Ingen Tyska
- Ingen Matte
- Vi slutar 14.00
- Vi har NO som e typ slappaste lektionen!

Men iaf, efter skolan så stannade Jag, Helena, Lisa och Ian kvar o snacka.. Steffi fick dra hem ensam för jag och lisa skulle handla present åt henne :P Men vi stanna kvar i skolan i typ en halvtimma och snacka m.m
Sen drgo alla, Bolle, Jag och Lisa drog med Bolle och hämta hennes cyckel, sen drog vi till handen och kolla massa saker :) Såg mina 2 mobiler som jag vill ha, kollade i djuraffären hhaha och massa annat..

Men nu ska jag typ upp till centrum och handla eftersom att min brorsa inte kan gå själv! :@-.-
Bloggar när jag kmr hem..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0