fan vad jag suger på rubriker asså! Sry :S

Hello! Sitter på balkongen nu och har ätit frukost med Kicki, Devin och Kickis Mamma. Myysigt ;)
Åt lite fralla med juice och vattenmelon yummie! Älskar frukost när alla åter det tsm. Blir mycket godagre då och mysigare :) Chattar lite med Steffi och försöker få med folk till Rudan, men Bolle har redan ringt alla tjejor men ingen svarar utom Johanna som nte vill :( Fan vad tråkigt -.- Ska ju på det där mötet sen också runt 15.00
Vi ska typ göra nå rollspel haha, fyfan det tänker jag nte göra! Elr det beror på.. ;)
Hahaha, men nu ska jag va inne lite på FB, chatta, och läsa lite bloggar..
Juste! Jag troor jag somnade med datorn igår i sängen på kanten! Och nu när jag vaknade så hittade jag dator påslagen nere på golvet, så jag antar att den har åkt ner.. woops :$ Haha, men den klarade sej iaf ;)
Bilder kommer upp senare idag också.


Har inga bilder på den här datorn så ni får en på Kicki, Denise och Pappa på denise's bal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0