Hahah

Hahah, har inget att skriva just nu, ska upp och sätta mig vid min dator för det är där alla bilder finns... Men jag tänkte bara skriva en sak som jag har glömt att skriva haha. Ni kmr väl ihåg när jag var med Steffi och Lisa i handen? Då iaf så skulle Lisa ha ett bar "ballerina skor" som hon kunde ha på landet, och då så visar steffi några skor som hon skulle köpa och jag men Lisa visste nte det. Och lisa bah:

DE DÄR!? Fyfan, i helvete heller!

Nåt sånt, kmr inte ihåg direkt :) Och jag böjde mej över hattarna och garvade så mkt så jag grät och steffi och jag bah:

Jag: Fan säger du så för!? det är faktiskt de jag ska köpa!
Steffi: Jag med!
Båda: HAHAHAHHAHAHAHAHHAH!!!

Hahahaha det var sjukt kul IRL ;)


(Det var de här skorna)

Kommentarer
Postat av: steffi


Tror jag ska lämna tillbaka mina.asso dom glappar skit mycket när man går haha ^^

2010-06-17 - 23:13:46 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0