Home

Kom nyss hem från CityGross och Stadium. Fick klä på skyltdockor haha, skitkul! :P
Sen städade jag en hel del också, men det är också roligt :) Fast det var ännu roligare igår när jag stog i kassan och fick larma, galja och vika och allt det :) Var på rudan idag också. Miichi och Sofia kom också, var där med denise. Fick massage av miichi och fyfan vad skönt det var! Jeez, hon är grym på att massera!

Sen drog vi till mötet -.- och var där i typ 1 timma och 5 minuter, sen drog jag till Kicki i Stadium börja jobba och sen drog vi till Citygross o handla.. Och nu sitter jag här och ska snart gå in på FB och kolla bloggar.
Men jag bloggar när jag har nå mer meningsfullt att säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0