Ica MAXI

Var i Maxi med Lisa ett tag för att kolla på nåt som vi kunde ge till mina lärare för en av de ska sluta :(
Men vi hitta typ inge haha! Åt där också, på Donken men vi blev utslängda! Vi gik fram och beställde mat och satte oss och åt.. Sen så hörde vi hur 2 st fråga om de stängde och då svarade han i kassan:

-Om 3 minuter..

Jag och Lisa kolla på varann och tröck i oss våran hamburgare,och fyfan vad illa jag mådde asså! Och de bah:

Vi stänger nu..

Så jag och lisa gick till papperskorgen slängde allt utom pommes och drickorna ;) Så jag gick där på Maxi bron och åt som en jävla gris! Gosh, måste ha sett helt sjuk ut! Men iaf, nu är jag hemma och ska se på The O.C Season 2.. Känner för att kolla på när Marissa dör.. Gud jag kommer ju böla sönder mej!

Så det ska jag sätta på nu och samtidigt ska jag ha lite Hemma-spa med mej själv ;) Jag ska:

- Fixa tå+fingernaglarna
- rengöra ansiktet
- Ha ansiktsmask
- Raka benen
- Smörja in meh i lotion

Love it! Ska fixa lite med mobilen och kameran också..  Jag har ju hytt mobil, men båda är lika kassa ;) Har denises gamla mobil. typ 2 knappar saknas och luckan åker bort 24/7 haha. Men hellre den än Kickis gamla mobil där knapplåset nte funka och man kunde nte heller se missade samtal! Skit jobbigt. Det jag ska fixa med de är:

- Ladda upp bilder på bloggen
- Föra över alla mina saker som jag hade på Kickis mobil till den jag har nu..
- Föra över lite låtar från denise's gamla minneskort till det jag har nu
- Ladda upp allt jag har på mobilen på datorn ifall jag skulle råka radera nåt.
- Ladda ner låtar från Youtube ;)


Så nu ska jag hämta nagellack, ansiktsmask, spegel, och mer.. Funderar på att ha lösnaglar imorn.. men problemet är att jag nte har nå limm.. Men det löser sej nog.. Men jag bloggar sen! Byyyee!♥


Skiiitgammal bild, men väcker skit många roliga minnen från den dagen! Hahahahha, Bara jag och denise som fattar ;)♥



Älskar den här låten! Imogen Heap - Hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0