Inga bloggar och face = Livet går under hos mig ;)

Hello! Sitter och lyssnar på musik som vanligt och e inne på Facebook, ännu ovanligare ;) Men vafan det är det första man gör när man sätter sig vid datorn ;) Man kan ju säga att jag är "lite lätt" beroende av Face asso! Om jag inte är inne där under en hel dag så känner jag mej heelt borta haha! Samma sak som med bloggar, . Sncka om att va desperat! Har beställt kläder från H&M, och Kicki tanka på min mobil! Danke schön! Så nu kan jag mezza :) Finally :) Love it asso! Men nu ska jag roa mig med en annan sak som kmr i nästa inlägg.. Ledtråden är att jag fick ideén när jag skrev "om jag inte har läst typ Kissies, Kenzas, Fokis, Dessies och alla deras bloggar känns det som om jag inte vet nånting om vad som händer där ute haha" Men vi hörs snart då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0