Jag är 1000000% säker på att Michael Jackson lever!

Okej, jag vet att jag skrev mkt om MJ men jag har kollat mer ända sen inlägget publicerades och nu är jag 100% säker på att MJ lever. 100% säker, här är bevisen:




Videorna säger ALLT! Allt

- vrf kulle familjen viska och skratta under minnesstunden? - Jo de skrattade för att MJ sitter i publiken som en kvinna

- vrf skulle Paris jämt stå framför Blanket? - Jo för att Blanket inte skulle se att sin Pappa sitter där utklädd till en blond kvinna

- vrf skulle Blanket nte få se ut i publiken? - För att MJ är i publiken som en kvinna!

- vrf är MJ:s livakter i publiken nära den blonda kvinnan? - För att MJ är den blonda kvinnan

- Vrf har alla i familjen solglasögon? - För att man inte skulle se vart de kollade och vad de skrattade åt!

- Vrf är det jämt Jermaine som gör alla intevjuer? - För att han är den bästa skådespelaren i familjen och kan klämma framm riktiga tårar även om han låtsas gråter.

Och sist med inte minst: Varför skulle MJ fejka sin död? - Jo för att han inte orkade med pressen och alla Paparazzis, óch han hade väl en tanke på att de där 50 konserterna skulle ta livet av hnm, så han hoppade av medans han kunde. Han har själv sagt att han vill leva livet ut och han skulle aldrig göra då mot sina barn för alla vet, ALLA vet att hans barn (Prince, Blanket och Paris) är allt för honom. ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0