Jag är ganska kul ibland asso!

Blev inte så mkt bloggning idag, med tanke på att klockan är 00 31 nu.. Sjukt egentligen! Känns mer som om den är runt 19.00 hhaha. Man kanske ska dygna idag och sova lite på rudan istället haha :P
Juste, för er som inte visste så ska jag till Rudan imorn haha. Med JOhanna, Bolle, kanske Lisa och Frida.
Jag ville va många men det sket ju sig som vanligt :P Men nu väntar jag på att Elin Ö ska logga in (från min förra skola) Har inte pratat med henne elr nån annan därifrån på typ skitlänge! Men jag måste fråga henne en sak! Och jag måste ha hennes nummer!

Hahah, asso ibland kan jag ju tycka att jag själv är lite föör kul ibland haha. Vet ni vad jag redan har börjat gjort?
Jag hade inge liv så jag skrev ner några som ska få kma på min "fest" sen när jag fyller år! Och det är liksom i november haha, nu snackar vi om en nolifer.se liksom ;) Men det roligaste är att det kmr bli hyffsat många och det är folk som jag inte har träffat på lännge! Yeey :) Haha längtar redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0